Jakie meble do biura wybrać?

Biuro to przestrzeń, która wymaga przemyślanej aranżacji. Właśnie dlatego, jego zaprojektowanie stanowi nie lada wyzwanie nawet dla profesjonalnych architektów wnętrz. Znajdujące się w nim elementy wyposażenia powinny być bowiem nie tylko wygodne i funkcjonalne, lecz również  dopasowane do potrzeb poszczególnych pracowników. Zastanawiasz się, jakie meble do biura wybrać? Przeczytaj nasz poradnik i sprawdź, czego nie może zabraknąć w dobrze urządzonym gabinecie!

Aranżacja przestrzeni biurowej – o czym warto pamiętać?

Dobrze zaaranżowana przestrzeń biurowa powinna być wygodna oraz spełniać wszystkie zasady ergonomii i BHP. Właśnie dlatego tak ważne jest jej wyposażenie w odpowiednie meble. To dzięki nim możesz stworzyć funkcjonalne miejsce do kreatywnej pracy, jak i przechowywania dużej ilości dokumentów i innych przydatnych akcesoriów.

Planując aranżację dużego biura, jak i niewielkiego domowego gabinetu, zwróć uwagę na to, aby poszczególne elementy wyposażenia były do siebie dobrze dopasowane. Dzięki temu uda Ci się nadać wnętrzu spójny charakter oraz podkreślić jego oryginalny styl. Jeśli szukasz rozwiązań, które sprawdzą się jako meble do biura w domu, postaw na kolekcje modułowe. Ich niewątpliwą zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy i dopasowania do każdej, nawet najmniejszej przestrzeni.

Zastanawiasz się, o czym jeszcze musisz pamiętać, aby zorganizować estetyczne i funkcjonalne miejsce do pracy? W dalszej części naszego artykułu znajdziesz krótki przewodnik po meblach, które sprawdzą się zarówno w firmowych biurach, jak i domowych gabinetach. Przekonaj się, które z rozwiązań okażą się najlepsze dla Ciebie.

Jakie biurko do biura wybrać?

Podstawowym elementem wyposażenia każdego biura i gabinetu jest biurko. Podczas jego wyboru warto zadbać o to, aby było ono dostosowane do pomieszczenia oraz specyfiki zadań wykonywanych na danym stanowisku. Osoby, które wykonują pracę papierkową, powinny zdecydować się na model z szerokim blatem oraz dużą ilością szuflad i półek, które ułatwią przechowywanie wszystkich dokumentów. Wybierając biurko komputerowe, zwróć natomiast uwagę, czy zostało ono wyposażone w półki przeznaczone na jednostkę centralną i monitor oraz otwory, w których można ukryć kable.

Bardzo ważny jest także kształt mebla. W małych gabinetach świetnie sprawdzą się biurka narożne, które pozwalają wykorzystać każdy centymetr dostępnej przestrzeni. Jeśli natomiast chcesz zaaranżować duże biuro, pamiętaj, aby poszczególne biurka były do siebie dobrze dopasowane. Z tego względu wybieraj meble do biura należące do tej samej serii. W asortymencie naszego sklepu znajdziesz m.in. kolekcję Alfatech, w skład której wchodzą biurka o różnych kształtach i rozmiarach. Dzięki temu z łatwością dobierzesz meble dopasowane do potrzeb różnych stanowisk pracy.

Biurko Bts5

Podstawowe wyposażenie biura – meble do przechowywania

Rozwiązaniami, które przydadzą się podczas przechowywania dużej ilości segregatorów, książek czy innych przydatnych podczas pracy akcesoriów, są regały i szafy do biura. Tego rodzaju meble mogą różnić się konstrukcją. Najpopularniejszy segment stanowią regały otwarte, wyposażone w półki, których wysokość można dowolnie regulować. Podczas przechowywania dokumentów luzem lub w teczkach, warto postawić natomiast na szafy biurowe z drzwiami i szufladami.

Które meble do przechowywania sprawdzą się najlepiej jako wyposażenie biura? Choć otwarte regały są z pewnością funkcjonalne, to przy dużej ilości dokumentów mogą okazać się rozwiązaniem niepraktycznym. Zamykane drzwiczki i szuflady pozwolą Ci ukryć wszystkie biurowe akcesoria, które pozostawione na widoku mogłyby potęgować wrażenie chaosu. Wiele szaf i regałów biurowych zostało także wyposażonych w stylowe fronty, które wpiszą się w klimat każdej przestrzeni. Właśnie dlatego tego rodzaju rozwiązania świetnie sprawdzą się jako meble do biura w domu.

Regał Rt2s

Pamiętaj o kontenerkach!

Kontenerki biurowe to niewielkie szafki, wyposażone w szuflady lub półki, które zapewniają dodatkową przestrzeń do przechowywania. Wyposażenie biura w tego typu meble może okazać się świetnym pomysłem. Ze względu na niewielkie gabaryty kontenerki bez trudu zmieścisz nawet na niewielkiej przestrzeni. Pojemne szuflady zapewniają odpowiednią ilość miejsca do przechowywania, zaś nieduże gumowe lub plastikowe kółka ułatwiają przesuwanie mebla. Wiele tego typu szafek można także wsunąć pod biurko lub zintegrować z blatem, tworząc tym samym funkcjonalne miejsce do pracy. W asortymencie naszego sklepu znajdziesz dodatkowo kontenerki biurowe z szufladkami zamykanymi na kluczyk. Dzięki nim skutecznie zabezpieczysz ważne dokumenty.

Kontener Kt1b

Stwórz funkcjonalną przestrzeń do pracy za pomocą odpowiednich mebli do biura!

Wyposażenie biura w odpowiednie meble pozwoli Ci stworzyć wygodną i funkcjonalną przestrzeń do pracy. W ofercie sklepu profesmeb.pl znajdziesz biurka, szafki, regały, kontenerki oraz wiele innych rozwiązań, dzięki którym z łatwością zorganizujesz duże biuro, jak i niewielki gabinet, a ponadto zapewnisz sobie dużo miejsca do przechowywania. Kolekcje mebli dostępne w naszym asortymencie wyróżniają się doskonałą jakością oraz minimalistyczną stylistyką. To z kolei pozwala zachować estetyczny wygląd każdego stanowiska pracy.

W naszej ofercie znajdziesz także tanie meble biurowe, wchodzące w skład systemów modułowych. Za ich pomocą bez trudu rozbudujesz i przeorganizujesz przestrzeń do pracy, tak by była dopasowana do zmieniających się potrzeb Twojej firmy. Nie czekaj i już teraz sprawdź, jakie meble do biura przygotowaliśmy dla Ciebie!

Sklep internetowy Shoper.pl